Politica de Garantie Globala Specialized

Incarca...



La Specialized, primul nostru principiu calauzitor este "The Rider is the Boss". Prioritatea noastra este de a servi clientii nostri cu cele mai inovatoare produse de ciclism din lume si de a ramane in spatele produselor pe care le vindem. Din acest motiv, suntem incantati sa oferim una dintre cele mai generoase si prietenoase politici de garantie din industrie.

Termeni politica garantie Acoperire pentru produsele inregistrate Acoperire pentru produsele neinregistrate
Garantie pe viata* pentru propietarul original impotriva defectelor structurale de material sau de manopera la TOATE modelele de cadre si furci marca Specialized.

- Include seatstay-ul si chainstay-ul de la bicicletele Full Suspension
- Nu include furcile cu suspensie sau alte componente de suspensie
- Nu include vopseaua si elementele grafice (acestea sunt acoperite mai jos)
Pe viata 2 ani
Garantie pe viata* la rotile Roval Pe viata 2 ani
Alte produse Specialized care sunt acoperite de garantie de doi ani:

- Vopseaua si grafica de pe cadre si de pe seturile de cadre
- Componente brand Specialized
- Suspensie co-branded (BRAIN)
- Motoare si componente ale sistemelor de actionare de pe bicicletele electrice
- Echipament
- Casti de protectie
- Pantofi ciclism
2 ani 2 ani
Bateriile Turbo de pe bicicletele electrice Specialized au o garantie de 2 ani sau de 300 de cicluri de incarcare - oricare dintre acestea survine mai intai 2 ani 2 ani
Imbracamintea de marca Specialized si alte produse care nu sunt enumerate, sunt acoperite de o garantie de 1 an. 1 an 1 an
Propietarii urmatori (al doilea sau cei care urmeaza) sunt acoperiti de garantie de doi ani de la data achizitiei initiale de catre primul cumparator. 2 ani 2 ani

*Inregistreaza-ti bicicleta, setul de cadru sau rotile Roval in interval de 90 de zile de la achizitia produsului pentru a beneficia de garantia pe viata ce se aplica primului propietar.


Intrebari frecvente Garantie Specialized


I: Cum inregistrez o cerere de garantie catre Specialized?

R: Contactati distribuitorul Specialized autorizat si acesta va va ajuta pe parcursul procesului. Daca v-ati achizitionat produsul de pe Specialized.com, contactati direct Specialized Rider Care.


I: Ce documente sunt necesare pentru cererea mea?

R: Pentru inceput, va trebui sa furnizati comerciantului autorizat Specialized componenta pe care doriti sa solicitati garantie, impreuna cu dovada originala de achizitie.


I: Ce NU este acoperit de garantie?

R: Inlocuirea pieselor de uzura, deteriorarea survenita in urma unui accident sau alte daune accidentale si daune cauzate de abuz sau coroziune sunt toate exemple de ceea ce nu este acoperit. Consultati politica completa de garantie pentru o lista mai detaliata.


I: Nu sunt eligibil pentru garantie. Aveti vreun program care sa ma ajute?

R: Da. Programul nostru de inlocuire asistata poate oferi preturi preferentiale pentru ciclistii care nu sunt eligibili pentru garantie. Pentru mai multe detalii despre termeni si eligibilitate, contactati comerciantul dvs.


I: Am o problema de garantie cu o componenta non-Specialized care se afla pe o bicicleta Specialized. Ce ar trebui sa fac?

R: Componetele "terta parte" (de exemplu, SRAM sau Shimano) sunt acoperite de garantie direct de la acel producator. Contactati cel mai apropiat distribuitor Specialized pentru asistenta suplimentara.


Politica completa de garantie

Descarca de aici politica completa de garantie:

Romania


Asistenta inlocuire

Pe langa conditiile noastre de garantie, multe produse Specialized si Roval sunt acoperite de politica noastra inlocuire asistata. Daca deteriorati un produs eligibil in timpul calatoriei si acesta nu este acoperit de garantie, il vom inlocui sau repara la un pret redus.

Produse eligibile* Perioada acoperire
Cadre si seturi de cadre Pe viata
Shock-urile echipate BRAIN** 5 ani
Produse branduite Roval*** 5 ani
Componente de carbon (ghidoane, pipe, tije de sa, angrenaje, sei) 5 ani
Componente electrice Turbo (baterii, motoare, display-uri, manete de comanda, cabluri electrice) 5 ani
Casti de protectie si pantofi de ciclism 5 ani

*Politica de inlocuire asistata se aplica numai produselor Specialized sau marca Roval. Nu se aplica componentelor de la terte parti ale bicicletei dvs., desi acel producator poate avea propriul program disponibil. Verificati cu comerciantul dvs.

**Furcile cu suspensie nu sunt incluse. De asemenea, piesele de suspensie nu sunt considerate parte a cadrului sau a setului de cadru.

***Toate produsele marca Roval, inclusiv rotile din carbon, vin cu o politica incredibila de 2 ani de inlocuire.

Detalii complete despre politica Roval "It Happens"


Structura de discount

Toate discounturile sunt bazate pe pretul de raft recomandat de producator. Preturile pot sa difere in functie de locatie.

Preturi Asistenta Inlocuire

Sub 3 ani 35% reducere
> 3 ani si < 4 ani 25% reducere
> 4 ani si < 5 ani 20% reducere
> 5 ani 20% reducere

Termeni importanti despre politica de inlocuire asistata

In toate cazurile, politica se aplica numai daunelor survenit in timpul calatoriei. Nu se aplica daunelor cosmetice.

Pentru a beneficia de aceasta politica, trebuie sa va adresati unui distribuitor Specialized autorizat. In functie de deteriorare, Specialized va decide, la discretia lor, daca inlocuiesc sau repara produsul. Pretul pentru inlocuire sau reparatie depinde de locatia dvs., de produs si de cat timp il detineti. Retailer-ul va putea sa va ofere aceste detalii. Este necesara o dovada valida de cumparare (aceasta se aplica si la proprietarii urmatori). Specialized nu pastreaza produsele in inventar pentru totdeauna. Daca produsul dvs. trebuie inlocuit si nu se afla pe stoc la Specialized, se va face tot posibilul sa se obtina un produs asemanator disponibil atunci.

Costurile de transport nu sunt niciodata incluse, iar retailer-ul Specialized va poate percepe costuri de service sau administrative. Retailerul Specialized va pastra posesia produsului deteriorat, astfel incat sa poata fi eliminat in mod corespunzator.

Perioada de acoperire se bazeaza pe data achizitiei produsului original. Perioada nu se reseteaza de la inceput in cazul in care un produs este inlocuit.

Specialized isi sustine sprijinul pentru produsele sale si doreste sa se asigure ca sunteti complet multumit, dar isi rezerva dreptul de a refuza acoperirea daca se stabileste, la discretia lor ca politica a fost incalcata.

Intrebari frecvente inlocuire asistata

I: Cine se califica pentru inlocuire asistata?

R: Atat primul cumparator cat si cei care achizitioneaza mai departe produsul, daca este prezentata o dovada valida de achizitie.


I: Ce reprezinta o dovada valida de achizitie?

R: Chitante in original, facturi originale, bonuri originale, extrase de cont bancare sau de card de credit/debit.


I: Am cazut si mi-am deteriorat cadrul bicicletei. Pot primi o reducere?

R: Da, daca respectati regulile de proprietate si perioada de timp stabilita mai sus si aveti o dovada valida de achizitie.


I: Sunt incluse elementele transmisiei, cum ar fi caseta, lantul, schimbatoarele sau franele?

R: Sunt acoperite doar produsele branduite Specialized sau Roval. Pentru produsele terta parte care au venit ca echipament original pe bicicletele Specialized, verificati direct cu producatorul componentei pentru acoperire.


I: Ce se intampla daca am o problema cu un produs care nu este listat in tabel?

R: Produsele care nu sunt enumerate in mod specific nu se califica pentru inlocuire asistata.